Marriage Course-online Samengestelde Gezinnen

WAT IS DE MARRIAGE COURSE-ONLINE, SPECIAAL VOOR SAMENGESTELDE GEZINNEN?

De Marriage Course Online is een serie bijeenkomsten waarin je samen met je partner in gesprek gaat over thema’s als communicatie, conflicten, goede seks en (schoon)familie. De cursus is voor ieder stel dat wil werken aan en investeren in hun relatie. Het maakt niet uit of je net twee jaar bij elkaar bent of meer dan dertig jaar. Als je al een sterke relatie hebt, helpen deze avonden je je relatie verder te verbeteren. Deze editie is speciaal bedoeld voor samengestelde gezinnen.

HOE ZIET DE AVOND ERUIT?
20.00 – 20.15 uur Welkom en uitleg

20.15 – 21.30 uur VIDEO & GOEDE GESPREKKEN

Voor iedere Marriage Course-bijeenkomst is er een toffe video beschikbaar. Deze kijk je samen met je partner. Op verschillende momenten word je gevraagd om de video te pauzeren en samen in gesprek te gaan over het onderwerp of om een van de opdrachten in jullie werkboek te doen. Jullie kijken de video lekker vanaf je eigen bank met de link die we je toesturen en hebt de gesprekken in de veilige omgeving van jullie eigen huis.
Tip: maak er echt een date-avond van.

21.30 – 21.45 uur NAPRATEN

Na het kijken van de video sluit je gezamenlijk af. Daarna zijn de cursusleiders beschikbaar om door te praten of mee te denken over dingen waar jullie misschien tegenaan zijn gelopen tijdens jullie gesprek.
Als cursusleiders hebben wij zelf ook een samengesteld gezin.

DATA & TIJDEN
Van harte welkom op de eerste bijeenkomst van de Marriage Course! De Marriage Course bestaat uit zeven online bijeenkomsten.

Meld je hieronder aan. Je krijgt zo snel mogelijk een mail met alle informatie over de eerste bijeenkomst.

Bijeenkomst 1: De fundamenten versterken woensdag 15 september 2021
Andere datums zijn: 29 september, 13 en 27 oktober, 10 en 24 november en 8 december.

Kijk voor meer informatie op www.marriagecourse.nl
Voor aanmelding of vragen stuur een berichtje naar linda@stichtinglevendeliefde.nl

Vanaf 1 januari 2020 vergoedt Pro Life zorgverzekeraar tot € 115,- per persoon per cursus per kalenderjaar voor leden die een Medium-, Large- of Extra Largepolis hebben bij Pro Life. Deze vergoeding is jaarlijks te gebruiken voor een (Pre)Marriage Course óf een cursus Houd me vast.