Verhaal Gerjo en Linda

Wij zijn Gerjo en Linda Pasman. We hebben zelf ervaren hoe moeilijk een relatie kan zijn, hoeveel er stuk kan gaan in je verbinding en liefde door omstandigheden en druk van werk, kinderen, problemen, familie of gebrek aan intimiteit en seksualiteit. Daarom hebben we gekozen om ons met de Stichting Levende Liefde te richten op het herstellen van relaties en het helpen van gezinnen. Dit doen we met ervaring uit de praktijk en kennis uit erkende opleidingen tot EFT relatie- en gezinscoach en EFM Mediation.

ONS VERHAAL

NIEUWE START || GENADE || GELOOF || EXPERTISE

Logo Levende Liefde

Wij geloven dat de God die onze Maker is en relaties heeft uitgevonden, ook de antwoorden heeft op moeilijkheden, problemen en spanningen. Hoe je dat vertaalt in het leven van elke dag, voor alle specifieke situatie en relaties, is de uitdaging waar we jullie graag bij helpen.

​

We zijn dankbaar om, na beiden een gebroken relatie te hebben gehad, het geluk en de liefde nu bij elkaar gevonden te hebben. Nu hebben we een samengesteld gezin met acht kinderen tussen de 20 en 36 jaar, waarvan de jongste twee nog bij ons wonen. We zijn bekend met de uitdagingen die samengesteldegezinnen met zich meebrengt door ervaring en opleiding.

​

Onze grote passie is preventief werken. We willen (samengestelde) gezinnen en huwelijken versterken door cursussen, workshops en trainingen. Met onze expertise zijn we breed inzetbaar. Graag ondersteunen we organisaties, conferenties en kerkelijke gemeenten in het versterken van relaties. In overleg is veel mogelijk.

​

Wil je ons nog beter leren kennen? Of meer informatie over de coaching en training die we aanbieden?

​

Neem contact met ons op:

Linda: linda@stichtinglevendeliefde.nl

Gerjo: gerjo@stichtinglevendeliefde.nl