Premarriage Course-online

Premarriage Course helpt stellen die over de volgende stap nadenken

Een bruiloft, samenwonen.. Het zijn van die mijlpalen waar je als stel ontzettend naar uit kan zien! De Premarriage Course geeft stellen tools om samen te praten en na te denken over thema’s als communicatie, (schoon)familie en conflict. De Premarriage Course wordt vanaf 19 januari 2022 online georganiseerd.

De Premarriage Course wordt al jaren door heel het land heen gegeven in restaurants, buurthuizen, kerken en woonkamers. Het doel van deze cursus is om stellen praktische tools te geven voor verdere ontwikkeling van hun relatie. In vijf bijeenkomsten leren stellen elkaar en zichzelf nog beter kennen. ‘Hoe ga je om met conflictsituaties?’ en ‘Op welke manier wil jij het liefst waardering en liefde ontvangen?’ zijn vragen die langskomen.

Richt de avond in als date night, waarbij je samen geniet van een heerlijk diner. Een inhoudelijk praatje luidt het thema van de avond in. Ontdek tijdens deze cursus nog meer van elkaar, jezelf en de kracht van jullie relatie. ‘Wat verhelderend, zeg. Dit moet iedereen doen!’, reageerde een eerdere deelnemer.

Start woensdag 19 januari 2022 van 20.00 – 22.00 uur
Andere data 2 februari, 2, 16 en 30 maart

Kijk voor meer informatie: www.premarriagecourse.nl
Voor aanmelding of vragen stuur een berichtje naar linda@stichtinglevendeliefde.nl

Vanaf 1 januari 2020 vergoedt Pro Life zorgverzekeraar tot € 115,- per persoon per cursus per kalenderjaar voor leden die een Medium-, Large- of Extra Largepolis hebben bij Pro Life. Deze vergoeding is jaarlijks te gebruiken voor een (Pre)Marriage Course óf een cursus Houd me vast.