COACHING & MEDIATION

Als Stichting Levende Liefde bieden we verschillende vormen van coaching aan. Dit gaat om begeleiding van individuen, stellen of gezinnen. Coaching is niet pas aan de orde wanneer er een 'probleem' is. Je relaties verbeteren kan in alle fases en situaties. We geloven dat God relaties heeft gemaakt en dat Hij een plan heeft. Hij wil jullie helpen en een goede (her)start geven. We vertellen je graag meer over de verschillende vormen van coaching die we bieden. Bij coaching maken we gebruik van de EFT-relatiecoaching methode, daarnaast is Linda erkend mediator.

logo levende liefde

LEVENDE LIEFDE IN JE RELATIE

Heb je het gevoel dat je relatie wel een oppepper kan gebruiken, leven jullie meer langs elkaar heen of lijkt het dat je elkaar niet zo goed meer begrijpt? Zijn er meer conflicten of voel je je steeds vaker alleen in jullie relatie? Ervaar je God niet meer zo en verlang je naar meer van Zijn Liefde en Kracht?

We helpen je graag te zoeken naar antwoorden en oplossingen in jouw situatie.

Naast persoonlijke coaching, bieden we ook intensieve coaching tijdens de Houd me vast weekenden.

logo stichting levende liefde

COACHING

Met de liefde en kracht van God is er altijd hoop en zijn er oplossingen en doorbraken om jouw situatie te verbeteren. We helpen je graag op weg naar een verbetering van je relaties en persoonlijke groei.

Dit kan door online coaching via Zoom of Skype, of al wandelend in omgeving Utrecht.

Bij onze coaching maken we gebruik van erkende expertise vanuit EFT relatiecoaching gericht op:

• Persoonlijke groei en ontwikkeling

• Verbetering van relaties

• Doorbreken van negatieve patronen

• Omgaan met eerdere gebeurtenissen, angst of trauma

We bieden een luisterend oor en denken graag met je mee.

logo liefde in je relatie met kinderen

OUDER/VOLWASSEN KIND

Wil jij je relatie met je ouder(s) of je volwassen kind herstellen, of wil je een verbetering in jullie relatie?

In deze tijd vol veranderingen en onrust kan het moeilijk zijn om met elkaar te blijven communiceren. Ook wanneer kinderen opgroeien blijven ze onderdeel van het gezin, maar rollen veranderen en verschuiven. Soms kan dit een negatief gevolg hebben voor het onderlinge communicatie. We helpen je graag in gesprekken en het verwoorden van emoties aan de hand van EFT (Emotionally Focused Therapie), om zo relaties te verbeteren.

logo mediation

MEDIATION

Wanneer meerdere personen vastzitten in negatieve patronen, elkaar de schuld geven of ontwijken, kan een Emotionally Focused Mediation-traject helpen om elkaar weer te horen en begrijpen. Of het nu in gezinnen, werkrelaties, verenigingen of andere contexten is, we richten ons op de kern van het probleem, de onderliggende angsten, pijn, verdriet, behoeften of verlangens. Door deze te delen en oprecht naar elkaar te luisteren, ontstaat er ruimte voor begrip, compromissen en mogelijk zelfs verzoening. EFM helpt om de opdracht van verzoening en liefde voor elkaar te vervullen.

Linda en Gerjo

Neem vrijblijvend contact op voor deze eerste stap naar herstel van je relatie met God, jezelf, partner, gezin en anderen via linda@stichtinglevendeliefde.nl

Via onderstaande knop of de chat kun je online kennismaken of je vragen stellen.