Mediation

MEDIATION

Als twee of meer mensen vastzitten in dezelfde negatieve patronen, elkaar de schuld geven of elkaar ontwijken, kan een Emotionally Focused Mediation (EFM)-traject je helpen om elkaar weer echt te horen en te begrijpen. Of het nu gaat om samengestelde gezinnen, families, ouder en volwassen (bonus)kinderen, broers en zussen, ex-partners, of zelfs in je woonomgeving, op je werk, in een groep, vereniging of bestuur. We richten ons op de kern van het probleem, de diepgewortelde angsten, pijn, verdriet, behoeften of verlangens. Wanneer deze gedeeld kunnen worden en er werkelijk naar je wordt geluisterd, ontstaat er ruimte voor begrip, compromissen en zelfs verzoening.

​

In 2 Korinte 5:18 staat geschreven: "Wij zijn aangesteld om te verzoenen", daarnaast hebben we de opdracht om elkaar lief te hebben. EFM helpt je bij het vervullen van deze opdracht.

WAT DOET EMOTIONALLY FOCUSED MEDIATION?

EFM biedt een plattegrond

in de wir-war van emoties, overtuigingen en kernwaardes.

EFM helpt

om onderliggende pijn, angst, behoefte of verlangen van een conflict te onderzoeken.

EFM is snel en praktisch

in het bespreekbaar maken en helder krijgen van punten waar jullie vastlopen.

EFM geeft ruimte
en herstel

om opnieuw te verbinden en/of verzoenen.

Heb je interesse in mediation? Als initiatief-nemer van dit traject plannen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek met je in (met of zonder andere partij). Beide partijen hebben vervolgens een apart gesprek, daarna volgt een of meer gezamenlijke vervolggesprekken online of op locatie.

Kennismaking is gratis en vrijblijvend. Daarna bedragen de kosten €77 per uur.

Linda-Gerjo

Zet deze eerste stap naar herstel van je relatie met God, jezelf, partner, gezin en anderen. Neem vrijblijvend contact op via linda@stichtinglevendeliefde.nl voor een online kennismaking of stel gerust je vragen.