TRAINING

Je kent de bekende zegswijze: Voorkomen is beter dan genezen. Als Stichting Levende Liefde investeren we in relaties door het geven van trainingen. Tijdens workshops en trainingen geven we handvaten voor het verbeteren van relaties, navigeren van samengestelde gezinnen, het voorbereiden op het huwelijk en emotie coaching van je kinderen.

De trainingen zijn zeer geschikt om te geven tijdens conferenties en andere toerustingsmomenten binnen de gemeente.

The Seven Principles

THE SEVEN PRINCIPLES FOR MAKING MARRIAGE WORK

Deze training is gebaseerd op het internationale onderzoek en boek van Dr. John Gottman: 'The Seven Principles for Making Marriage Work.' De training is gemaakt voor iedereen die hun relatie wil verbeteren.

Slimme Samengestelde Gezinnen

SLIMME SAMENGESTELDE GEZINNEN

Wil jij jouw samengesteld gezin slim vormgeven, valkuilen vermijden en proactief uitdagingen aanpakken? Geloof dan in de kracht van Gods liefde voor jullie nieuwe gezin. De 10 stappen die je in deze (online) cursus krijgt aangereikt, helpen je hierbij.

Premariage Course online

PREMARIAGE COURSE ONLINE

Denken jullie er over na om de volgende stap te zetten in je relatie? De Premarriage Course geeft je tools om met een goed fundament je huwelijk te starten. De training is online te volgen.

Emotie Coachen met je kinderen

EMOTIE COACHEN VAN JE KINDEREN

Wat doe je wanneer je kind zich huilend op de grond werpt? Of begint te schreeuwen? Veel ouders herkennen deze worsteling. Tijdens de training Emotie Coaching van je kinderen leren we je hoe je je kind helpt bij (moeilijke) emotionele ervaringen.

Leer hoe jij als ouder je kind in vijf stappen door emoties heen kan coachen, zodat zij leren omgaan met gevoelens in de toekomst.

Linda-Gerjo

Neem voor deze eerste stap naar herstel van je relatie met God, jezelf, partner, gezin en anderen vrijblijvend contact op via linda@stichtinglevendeliefde.nl

Maak een afspraak voor een online kennismaking of stel gerust je vragen via de mail, het contactformulier of de chat rechts onderin het beeldscherm.