EFT RELATIECOACHING

Verlang jij ernaar je relatie te verbeteren? Jullie relatie wordt, net als elke relatie, uiteindelijk een beetje vanzelfsprekend. Het is belangrijk om te blijven investeren in je relatie. En dit hoef je niet alleen te doen. God is betrokken bij je situatie en Hij wil je helpen. Wij helpen je graag bij het verbeteren van je relaties met Hem, je partner, anderen en jezelf.

Bij Stichting Levende Liefde maken we gebruik van EFT relatiecoaching. EFT staat voor Emotionally Focused Therapy. Deze vorm van coaching richt zich op het verbeteren van verbinding in verschillende relaties.

WAAROM EFT?

EFT helpt

om de behoeftes en reacties van jou en je partner te begrijpen.

EFT versterkt

jullie onderlinge band zodat je weer bereikbaar bent voor elkaar.

EFT doorbreekt

de negatieve interactie-patronen die pijn en afstand scheppen in jullie relatie.

EFT leert

hoe je deze patronen kunt doorbreken en liefdevoller met de ander om te gaan.

EFT relatiecoaching is voor jou, als je jullie relatie wilt verbeteren en versterken.

Misschien zitten jullie in een zware periode. Of misschien kan je relatie een boost gebruiken na het veranderen van jullie leven na bijvoorbeeld de geboorte van kinderen, ander werk, privéomstandigheden of ziekte. Maar het kan ook dat alles wat vanzelfsprekender wordt en je stilstand en achteruitgang wilt voorkomen. We zijn er voor jullie, wat jullie situatie ook is.

Kennismaking is gratis. Daarna is de investering €77,- per uur

Linda en Gerjo

Zet deze eerste stap naar herstel van je relatie met God, jezelf, partner, gezin en anderen. Neem vrijblijvend contact op via linda@stichtinglevendeliefde.nl voor een online kennismaking of stel gerust je vragen via de chat.