HOUD ME VAST

Duur: 8 dagen / €1997 pp

Relatieretraite

Over deze liefdesreis naar Curaçao

Ontsnap naar het paradijs en herontdek de liefde op Curaçao tijdens onze exclusieve Deep Dive Love Retraite. In het hart van de Caribische schoonheid, biedt deze weeklange ervaring de perfecte setting om je relatie te verdiepen, te vernieuwen en te versterken.

Onder de begeleiding van onze ervaren trainers, Gerjo en Linda Pasman van Stichting Levende Liefde, en Dolfi Debrot en Jacoline Steegstra, leer je door de beproefde EFT-methode van Sue Johnson, hoe je een diepere emotionele connectie met je partner kunt opbouwen.

Deze liefdesreis wordt zo veel meer dan een verre vakantie, maar een gezamenlijke intense beleving om nooit te vergeten. Naast de training waarin je focust op elkaar, is er ’s middags ruimte voor fun en teambuilding met je eigen partner in de verschillende workshops met een Caribische noot.

Locatie: Piscadera Bay Resort, Curaçao

Jullie thuisbasis voor deze week is een eigen luxe bungalow op het prachtige Piscadera Bay Resort, een oase van rust en ruimte, op loopafstand van de van strand en zee. Elke bungalow is voorzien van alle gemakken.

Deze locatie biedt de ideale mix van privacy, comfort en toegang tot een scala aan activiteiten. Piscadera Bay Resort ligt op vijf minuten rijden vanaf Willemstad (Otrobanda-zijde) en aan de ontsluitingsweg naar de westkant van het eiland met zijn ruige natuur, prachtige stranden en het Christoffelpark.

Programma hoogtepunten:

Dag 1

Aankomst en ontspanning in je eigen bungalow op het Piscadera Bay Resort.

Dag 2

Een rustdag om zelf het eiland te verkennen, gevolgd door op de namiddag een Happy Hour met lokale hapjes aan het zwembad bij de bungalow van de trainers. Een perfecte gelegenheid om elkaar en de trainers  Jacoline, Dolf, Linda en Gerjo te leren kennen.

Dag 3

Na de gezamenlijke dagstart duiken we in de ‘Houd Me Vast’ Training (sessie 1 en 2). Snorkelen bij het gezonken schip de ‘Tugboat’ nabij de Caracasbaai onder leiding van Dolfi Debrot.

Dag 4

Gezamenlijke dagstart en sessie 3 en 4 van het ‘Houd Me Vast’ programma. Kayakken langs de mangrovebossen langs de kust onder leiding van Ryan de Jong*.

Dag 5

Opening van de dag. Sessie 5 en 6 van het ‘Houd Me Vast’ programma. Schilderworkshop onder leiding van Jacoline Steegstra.

Dag 6

Dagstart en de laatste twee ‘Houd Me Vast’-sessies (7 en 8). In de middag een dansworkshop merengue / salsa verzorgd door lokale salsa-expert Stephen Walroud.

Dag 7

Een vrije dag om zelf in te vullen, ideaal om te ontspannen of het eiland verder te verkennen. Aan het einde van de dag verzorgen de trainers een barbecue voor alle stellen om gezamenlijk deze reis af te sluiten.

Dag 8

Terugreis naar Nederland, verrijkt met nieuwe inzichten en een diepere band.

Naast het programma bieden we ook voldoende vrije tijd voor jullie om te genieten van de romantische omgeving van Curaçao. Of het nu gaat om het verkennen van adembenemende stranden, het proeven van de lokale keuken, of het avontuurlijk verkennen van de natuurlijke schoonheid van het eiland, jullie zullen de gelegenheid hebben om samen onvergetelijke herinneringen te maken.

Dit zijn de trainers

Wij zijn een gepassioneerd team van trainers, elk met onze unieke expertise en toewijding in het versterken van liefde en relaties.

Dolfi Debrot en Jacoline Steegstra combineren de schoonheid van de natuur met de diepgang van menselijke relaties. Meer dan 30 jaar geleden trouwde dit koppel op Curaçao. Dolfi is al meer dan drie decennia marien- en tropenbioloog. Zijn kennis van het eiland, de fauna en onderwaterwereld is ongeëvenaard, waardoor hij een fascinerende gids is voor onze avontuurlijke uitstapjes.

Jacoline, een ervaren mediator en EFT-relatietherapeut, draagt bij met haar expertise in het bouwen aan sterke, liefdevolle relaties. Zij is auteur van het boek "Liefde kun je leren" en de kaartenset "Leren Liefhebben”, waarmee ze inmiddels vele stellen heeft geïnspireerd.

Linda en Gerjo Pasman  zijn het dynamische duo achter Stichting Levende Liefde dat hun rijke ervaring in Emotionally Focused Therapy (EFT) naar onze retraite brengt. Met acht volwassen kinderen in hun samengesteld gezin, begrijpen Linda en Gerjo de complexiteit en schoonheid van familiedynamieken als geen ander.

Linda, met negen jaar ervaring als EFT-therapeut en recente diploma's in EFT familie- en individueel therapie, evenals EFT Mediation, is een expert in het navigeren door de diepten van liefde en relaties. Gerjo is al jaren een steunpilaar bij de 'Houd Me Vast' bijeenkomsten. Hun passie om relaties en gezinnen preventief te versterken heeft al vele koppels geholpen, met name door mannen te empoweren om open te communiceren en negatieve patronen te doorbreken.

Samen bieden deze vier trainers een ervaring die zowel de geest als het hart aanspreekt. Of je nu duikt in de diepe blauwe zee met Dolfi, de kunst van liefhebben verkent met Jacoline, of nieuwe wegen in communicatie ontdekt met Linda en Gerjo, onze relatieretraite op Curaçao belooft een transformerende ervaring te worden die je relatie naar nieuwe hoogten zal tillen.

Voor wie is deze liefdesreis?

Ga mee op deze reis als een ode aan jullie liefde, bij voorbeeld wanneer je een jubileum hebt te vieren, je elkaar de liefde opnieuw wilt beloven, je relatie wilt koesteren, of je wilt bezinnen op een nieuwe fase in je leven nu het nest weer leeg is. De retraite is ook uitermate geschikt voor ondernemerskoppels die samen een bedrijf runnen, maar daardoor wel eens elkaar uit het oog verliezen. Mis deze kans niet om jullie relatie de aandacht en zorg te geven die het verdient en samen onvergetelijke herinneringen te creëren.

Inclusief

• Verblijf in een luxe bungalow op het Piscadera Bay Resort

• Vervoer van/naar de luchthaven en voor de geplande uitstapjes

• Vierdaagse "Houd Me Vast" training

• Teambuilding workshops: snorkelen, kajakken, schilderen, dansen

• Welkomstborrel met lokale hapjes

• Afsluitende gezamenlijke barbecue op de dag voor vertrek

• Gedurende de training, water, koffie, thee, sapjes en lokale versnaperingen

Exclusief​

• Vliegtickets

• Maaltijden buiten de training

• Reis en annuleringsverzekering

Deze relatie retraite op Curaçao is niet alleen een vakantie, maar een investering in je relatie. Gun jezelf en je partner de tijd en ruimte om te groeien in liefde, begrip en verbondenheid. Reserveer jullie plek vandaag nog en keer terug met herinneringen die een leven lang meegaan.

Investering

€1997 per persoon